Bij de BeautyBank vragen we in het aanmeldformulier altijd wat iemands doel is. We willen namenlijk graag de vooruitkijkspiegel aanzetten. Shannon was heel duidelijk in haar doel. Zij wilde, in een gezinssituatie waar niets mogelijk leek, het onmogelijke mogelijk maken. Waar niets financieel kan toch die droomdag laten gebeuren. En hoe mooi is het als dat lukt met steun van BeautyBank professionals.
Door mijn situatie met twee zieke kindjes heeft mijn maatschappelijk werkster mij erop gewezen dat de BeautyBank bestaat en op advies van haar ben ik contact gaan leggen met Karin van de BeautyBank. Na een uitgebreid gesprek mocht ik een afspraak maken met Selcan van Studio 23. Mijn kleur werd weer mooi gemaakt en de puntjes van mijn haar geknipt, dit allemaal om zo langzaam naar onze trouwdag toe te werken.
En toen.. liet de visagiste mij een paar weken voor de mooiste dag van mijn leven zitten. Ik baalde enorm en wist niet wat te doen, alles en iedereen zat vol en het hing erom, wat nu. Ik heb wederom Karin om hulp gevraagd want ik dacht zij bereikt misschien net even wat meer en de juiste mensen. Totdat ik werd gebeld en ik met Amy contact mocht leggen, een super lieve en leuke vrouw en ik had geen betere visagiste en kapster die mijn haar ook nog eens van een prachtig bruidskapsel heeft voorzien kunnen wensen.
Zo is alles toch nog goed gekomen want net die ene sprankelende dag voor ons moest gewoon even lijken alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en dat was ie! Wij zijn heel dankbaar voor alles. Mooi dat het er is. Shannon
Verhaal karina (moeder Shannon)
Als alleenstaande moeder en het niet breed hebbende wilde ik toch net als iedere moeder voor mijn dochter haar mooiste dag wat betekenen waardoor er nogal wat kosten op mij af kwamen wat betrof de bruiloft. Toen ik hoorde van de BeautyBank , dacht ik waarom ook niet ik meld mij aan. Na een gesprek met Karin kreeg ik een mail met daarin de contact gegevens van de salon om een afspraak te maken. Als moeder van de bruid voelde ik mij op deze dag zelfverzekerder en mooier dan ooit, met dank aan Marléne (Marléne hairstyle center) werd mijn haar geknipt, gekleurd en geföhnd, wat zat het mooi en wat hebben we nog lang nagenoten van deze mooie dag. Net als mijn dochter maar dat zal ze zelf verwoorden.
Zéér dankbaar zijn wij…
Karina
Amy, van Amy’s Visagie deelt haar ervaring:
Voor de zomer werd ik gebeld door Karin van de Beautybank. Een organisatie die mensen helpt die door omstandigheden bepaalde dingen niet meer kunnen doen zoals naar de kapper gaan.
Zij vertelde mij een verhaal over een aanstaande bruid en ook dat de visagiste haar op het laatste moment had afgezegd. De bruid was via anderen verwezen naar de Beautybank zodat zij, net als ieder ander, een mooie stralende dag zou hebben.
Shannon was mijn bruid. Wat een ontzettend leuke vrouw, een vrouw die mij een verdrietig verhaal heeft verteld. Een vrouw waar ik me voor wilde inzetten zodat zij een mooie dag zou hebben en vooral een dag zonder al te veel zorgen.
Ik heb Shannon voorzien van een mooi kapsel en make-up. Ook heb ik haar in haar jurk geholpen en zag ze er echt beeldschoon en stralend uit.
Shannon, ik wens jou en je gezin heel veel geluk en sterkte toe.
Liefs, Amy van Amy’s Visagie
www.amysvisagie.nl